Buenos Aires - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Jeanette Wienk - WaarBenJij.nu Buenos Aires - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Jeanette Wienk - WaarBenJij.nu

Buenos Aires

Door: Jeanette

Blijf op de hoogte en volg Jeanette

01 Maart 2015 | Argentinië, Buenos Aires

1e dag Buenos Aires

Na een lange vlucht geland in Buenos Aires.
Op het vliegveld staan tientallen mensen die hun bordjes omhooggehouden om de juiste mensen te vinden. Na enig zoeken stond daar Daniel die in zijn eentje 20 A viertjes omhoog moest houden. Mijn naam stond er ook op gelukkig. Netjes naar de uitgang gebracht waar een dame de juiste taxi roept. En daar gaan we! Leuke taxichauffeur Oman ging voluit in het Spaans alles vertellen over hem en BA. Gaf al direct zijn kaartje en voor een mooie prijs brengt hij mij 7 maart naar mijn volgende vliegveld. Hotel ligt centraal aan de Avenue 9 de Julio. Goede ontvangst, mooie kamer.



Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Argentinië, Buenos Aires

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 Maart 2015

Buenos Aires
Jeanette

Actief sinds 27 Feb. 2015
Verslag gelezen: 246
Totaal aantal bezoekers 4464

Voorgaande reizen:

27 Februari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

27 Februari 2015 - 28 Maart 2015

Argentina 2015

Landen bezocht: